Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Sofia Ohlsson - 12 maj 2011 16:52

Snart är skolveckan slut och dagen har minst sagt bestått av plugg, plugg och återigen plugg. Fyra timmars föreläsning, tre timmars självständig läsning och en dryg halvtimme till att flytta flikarna i min lagbok så att den nu ser mer enhetlig ut.


Nu ska jag snart gå bort till Erika, hon jag och Karolina ska äta kinabuffé tillsammans innan vi går bort till mejeriet för att njuta av lite humor. Björn Gustafsson och Per Andersson's in town och det kan vi självklart inte missa! Tyvärr missar vi Eric Saade ikväll så jag hoppas på att alla jag känner håller en extra tumme för min del. Det hade varit roligt om han gick vidare, främst för att han är bra på att sjunga, dansa och underhålla men framförallt för att överbevisa alla negativa människor här i Sverige att det inte är ett dåligt framförande. Jag är ingen fjortis som står längst fram och skriker mig hes varenda gång en snygg kille entrar scenen, jag är helt enkelt tillräckligt mogen för att se saker för vad dom är och inte snacka skit om varenda människa som har talang. Ja så ser jag det. Nu lät jag säkert jättearg, jag är kanske lite arg, men framförallt är jag trött på det svenska föraktet och den svenska överlägsenheten. Jag tycker att livet blir roligare när alla är glada, positiva och trevliga mot varandra. Ja verkligen!


NU ska jag iallafall snöra på mig skorna och skynda bort mot stan, hoppas att ni alla får en bra kväll! hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards