Alla inlägg den 14 september 2009

Av Sofia Ohlsson - 14 september 2009 21:44

Kära blogg, fy vilken dag, det är jobbigt när man knappt hinner vara hemma innan det är dags att ge sig av igen. Det känns som om jag knappt lever men ändå är det väl just vad jag gör, tar vara på min tid och gör saker jag tycker är roligt.


Dansen var kul idag, jag älskar låtarna vi dansar till och temat är kanon, försöker för tillfället att slappna av framför tv:n, har ätit mat och resterna av gårdagens godis, busigt va? Jag får ju egentligen inte, men det räknas inte riktigt om det är helgens godis har jag hört.


Imorgon är dagen något liknande idag fast mer dans. Skolan från kvart över åtta till halv fyra och dans från halv sex till nio. Sen är det min efterlängtade onsdag, på kvällen ska jag plugga, men nu är jag alltför långt fram i tiden. Nu är det sängen och sova till sju som gäller, ska försöka plugga på EU lite innan jag somnar.


Ha det underbart fint mina läsare, nu avslutar jag för dagen. Puss och godnatt:)

Av Sofia Ohlsson - 14 september 2009 16:43

Snabbt inlägg idag, skolan var bra, helt okej lektioner. Psykolgoin spännande, smått stressad över smahällen men det löser sig, svenskan endast redovisningar (jag gjorde min förra veckan) och början på Seasons of love skrevs ner i finale, vi börjar lära oss programmet.


Nu var det möte i drygt femtio minuter, profilutskott där jag fick vara sekreterare, ska renskriva protokollet nu snart och sen läsa lite samhälle. Därefter bär det ut till Danskompaniet, dans två och en halv timme och sen ska min lilla mor hämta mig. Iip, snart är den här dagen över, var är min me-time? Prov om en vecka och vi har fortfarande inte gått igenom allt som vi ska kunna, projektplan inlämnad om en vecka och om två veckor ska pskologi-uppgiften lämnas in, härligt.


Nu ska jag renskriva protokoll, vi hörs en liiiten stund ikväll, Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards