Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Sofia Ohlsson - 23 juli 2009 23:53

Jag avslutar dagen precis som jag började den, framför datorn. Passar på att ta dagen i lite korta drag.


Var ute och gick tjugo minuters powerwalk runt tolv-tiden. Blev inte så länge men jag var varm när jag kom hem så någon slags nytta måste det ju ha gjort.


Vi åt bakad potatis till lunch, hemma-gjorda med ost, skinka och gräddfil - såklart.


Sen åkte jag och mamma till Karlshamn, vandrade runt lite i stan, fikade och mamma köpte en topp. Jag träffade även min kusin-vitamin som jobbar i karlshamn på hemtjänsten, vi träffades dock på stan.


Jag och mamma körde hem igen och åt varma mackor till kvällsmat, sen har jag suttit vid datorn, tittat på kvarteret skatan med mor min och nu ska jag kolla på tv - 2½ men som är i full gång och sen Scrubs.


Nightie!

Av Sofia Ohlsson - 23 juli 2009 09:55

Ännu en ny dag, ledigheten krymper sig allt mindre framför mig och snart finns den inte alls. Idag har jag inga måsten, inga krav, inget att göra. Är första person att vakna i huset om man bortser från katterna. Funderar på att sola benen litegrann, det blir ju aldrig någon färg och jag brukar tröttna efter en halvtimme, men det är värt ett försök.


Ska nog läsa lite idag med, om det n inte är orsaken till min huvudvärk, isåfall måste jag skaffa de där läsglasögonen snart, för det är hemskt att känna så som jag gjorde igårkväll.


Nu ska jag påminna mamma om att klockan är tio och sen ska jag äta frukost kanske, om jag orkar, om det går ner.


Hejdo

Ovido - Quiz & Flashcards