Alla inlägg den 6 november 2011

Av Sofia Ohlsson - 6 november 2011 14:24

Jag har en mysig hemmahelg hos mamma i Kristianstad. Kom hem hit i fredags, vi åt italienskt, mös ner oss i soffan, åt lite kaka och tittade på Idol tillsammans. Alltid lika mysigt att vara här och alltid lika roligt att träffa världens bästa katter (och världens bästa mamma såklart). Igår träffade jag Bea, vi åkte till Vä tillsammans och träffade lillkusin Tette, han är världens mysigaste barn och jag är så glad att det finns en liten i släkten. Han tog mig i handen och sa "Fia, leka" smälter man av sånt eller vad?. På kvällen hade jag och mamma lite hemmakvällsmys igen innan vi somnade ganska tidigt båda två. Idag har vi bara slappat, ja en riktig slappehelg är det på många sätt och vis. Jag har ont i huvudet och något som liknar lågt blodtryck, ett tryck över huvudet och så är det jobbigt varje gång jag reser mig för snabbt.. Då kan det vara skönt att bara vara hemma.


Det var min helg lite snabbt, ja sen i torsdags fick jag reda på att jag blev godkänd på tentan också, ett Ba fick jag, som mina tidigare betyg, dvs. ungefär ett VG. Så att så är det, skönt med andra ord. Nu ska jag och mamma snart till affären, hon ska baka äppelkaka och kanske hinner vi inom morfars grav eftersom vi inte kunde åka igår. Ha det gott alla läsare, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards