Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Sofia Ohlsson - 6 oktober 2011 19:28

Hej hopp torsdagsknopp. Idag har jag : Gått upp halv sju, gjort mig i ordning i snigelfart, cyklat med min fina cykel till Juridicum, tentapluggat mellan åtta och tio (mer exakt mellan tio över åtta och tjugo i tio) med Karolina och Madde, haft föreläsning i offentlig upphandling i stadshallens konsertsal, ätit lunch med ett gäng kursare, pluggat mellan drygt tjugo över ett och fem över sex, cyklat hem på min fina cykel till lägenheten, pratat fyrtio minuter med min fina mams i telefon, ugnsstekt två laxfiléer, kokar för tillfället potatis och ikväll ska jag anmäla mig till höstfesten som är om två veckor, diska upp, göra mina McKenzie-övningar och om en och en halv timme ligger jag förmodligen i sängen. Fullt upp, någon? Jag har dessutom ångest över all skit jag stoppar i mig samtidigt som jag inte tränat på en månad, ryggen är nog lite bättre idag och jag hoppas verkligen att det går framåt så jag kan få träna snart igen. Ja men där har ni min dag på tolv rader, inte så illa!


Jag ösnkar er alla en trevlig fredag och god helg, själv tänker jag dyka ännu djupare i böckerna och om åtta dygn hoppas jag att jag kan återvända till verkligeheten.. Det blir till framtiden att utvisa, nu väntar maten, hej med er!

Ovido - Quiz & Flashcards