Alla inlägg den 29 september 2011

Av Sofia Ohlsson - 29 september 2011 20:34

Hej och hå! Jag är nyligen hemkommen efter en lång tolvtimmarsdag i skolan, som tur är har jag bara pluggat cirka hälften av den tiden. Vid tre gick jag och två tjejer från ISC-gruppen till Malmborgs för att handla och baka kladdkaka inför vår stora kladdkakekväll. Alla utbytesstudenter som anmält sig till vårt event gick först på en rundtur i Lunds domkyrka och därefter bjöd vi dem på fika i cafeterian på Juridicum. Den svenska kladdkakan var poppis! Det var en mycket trevlig kväll och jag och Maddre gjorde vår första debut som presidents för ISC, alla studenter var jättetrevliga och från alla världens hörn, kul!


I helgen åker jag hem för första gången sen slutet av augusti, det ska bli SÅ skönt och roligt att få komma hem till min mamma och katterna, jag saknar allt så, särskilt att få lite distans från Lund och allt vad det innebär att plugga här, det behöver vi nog alla ibland!


Nu ska jag packa och sminka av mig och vid tio hoppar jag i säng, gött om jag lyckas somna i tid också så det inte blir lika jobbigt när klockan ringer tjugo i sex imorgon! Ha en bra helg allihopa, det kan hända att jag slänger iväg ett inlägg om jag av någon anledning skulle få lite tid över. Ha det gott i vilket fall, Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards