Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Sofia Ohlsson - 15 augusti 2011 16:24

Här kommer ett nytt inlägg från mig, från MIN dator, från Lund! Fantastiskt att få åka ner och kolla läget lite. Jag kände att jag behövde ordna med posten, titta till lägenheten och komma iväg lite. Dessutom är det sista chansen att använda sommarkortet idag så man kan säga att jag passade på! Utöver att åka ner till min lägenhet har jag gått en powerwalkrunda, sovit ut ordentligt och liksom laddat batterierna lite min sista lediga dag på ett tag. Ja det är ju visserligen bara tre dagar som jag ska jobba med på fredag blir det möte här nere i Lund och jag känner på mig att de två veckorna jag har innan skolan startar igen kommer vara fyllda av allt som ska fixas så mycket till ledighet blir det nog inte!


Resten av dagen ska jag nog spendera så lugnt som möjligt. Ja jag måste ju ta mig tillbaka till Kristianstad, förhoppningsvis somnar jag i tid också så jag slipper vara så fruktansvärt trött imorgon.


Jag antar att det brukar kännas såhär i augusti, det är liksom lite tråkdagar, man jobbar det sista dagarna, börjar ordna upp livet igen för att snart träda in i rutiner. Ja ni vet, det är liksom lite grått just nu och vädret ute gör ju inte saken mycket bättre!


Nu ska jag iallafall ta en titt i mitt skafferi, planera lite, ordna upp och organisera. Den här gången lämnar jag inte lägenheten för en månad, nej jag kommer att vara tillbaka snart igen så det är bäst att jag skärper till mig. Jag tänker ladda för tredje terminen på juristprogrammet. Hoppas att ni alla mår bra därute, snart slutar dessa tråkiga inlägg utan något direkt innehåll, snart kommer jag in i en vardag med rutiner och då ska jag skriva lite bättre. Dessutom ska jag försöka göra något åt designen, eller färgerna iallafall. Håll till godo, vi hörs! Hej.

Ovido - Quiz & Flashcards