Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Sofia Ohlsson - 4 juli 2011 21:11

Ny vecka, nya möjligheter, ja vad passar bättre än att inleda en ny vecka med ledighet? Jag passade på att leva livet lite och tog tåget tillsammans med Helena ner till Malmö. Vi shoppade till det lite, jag köpte en kavaj och två par skor. Helena köpte ett datorskydd och så åt vi god lyxlunch på Hansacompagniet. En jättefin dag fick vi tillsammans! Nu väntar tre dagars jobb, en fika med Malin, ett besök hos mina fastrar och fest. Mycket trevligt minst sagt.


Jag har ju handlat ett par grejer i sommar som jag inte visat ännu, jag var faktiskt väldigt duktig på att visa mina inköp förr men nu har jag blivit sämre på att fota och kägga in. Här kommer dock ett par bilder!


En blommig sommarklänning med ett brunt rosettskärp till, den ser lite skev ut mn om ni tittar noggrant är det volanger i överlivet och var snälla och ignorera min bonnabränna!

 


Den här outfiten fick jag av mamma, inhandlad på MQ, vit vanlig t-shirt från 365 sunshine och en svart pennkjol från Stockhlm.


Lila festklänning med drapering och silver/brons-detaljer och halterneckband. Den är, liksom sommarklänningen ovan, inhandlad på Angeli Lucca (randiga rutan)

 

Kavaj från Esprit! Kort och gott, jag gillar den!

   

Bruna sandaler från Scorett

 Bruna sandaler från Scorett, med bronsdetaljer och samma principer som sandalen ovan!  

Skapa flashcards