Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Sofia Ohlsson - 11 juni 2011 10:30

Hejsvejs, dagarna flyter på och skiljer sig inte åt märkvärt. Jag försöker dock fylla dem med lite olika saker för att slippa ha tråkigt när jag väl kan göra precis vad som helst när som helst. Men än har jag ingen rutin på det, vilket är skönt såklart. Rutin kommer om en och en halv vecka, det räcker.


Idag ska vi bjuda mamma på Barbko som en försenad morsdagpresent. Utöver det ska vi hinna med en runda till mormor som fyller år, vi ska hämta Jacob i sölvesborg och jag ska försöka läsa lite och ta det lugnt. Ja men en lugn dag helt enkelt.


Ni förstår att det inte blir så mycket skrivande när jag har så tråkiga dagar, iallafall är det tråkigt att läsa om mina dagar kan jag tro. Men det blir bättre. Snart sätter jobbet igång och så ska jag hinna med en massa roliga trippar runt om i Skåne hade jag tänkt. Så håll till godo så hörs vi när det händer lite mer. Ha det gott ute i sommarvärmen, hej!

Ovido - Quiz & Flashcards