Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Sofia Ohlsson - 9 maj 2011 21:31

Hej hopp, här kommer lite kompensation för alla dagar jag inte hunnit blogga, två inlägg på två dagar, bli inte alltför bortskämda nu! Idag har jag: Jobbat med projektarbetet i en timme, det sista skulle skrivas in och allt skulle finputsas innan inskick. Haft praktikerseminarium med en advokat från Mannheimer Swartling i två timmar, lunchat med Erika, Annika och Karolina på Erikas utegård i solen, fint! Haft två timmars föreläsning i Immaterialrätt och läst två timmar (110 sidor) i köprätten.


Utöver det har jag ätit middag, diskat, duschat och nu sitter jag invirad i morgonrocken jag fick av mamma igår, den är varm och gosig och alldeles JÄTTEstor. Hemskt stor är den, jag ser ut som en sumobrottare i den, men det är så det ska vara, stort är bra!


Nu är det i slutskedet av hockeyns andra period och det är spännande, jag ska försöka föna håret innan sista perioden sätter igång och så hoppas jag hinna med Medium och ändå somna i tid. Imorgon är en ny dag med minst lika mycket som ska hinnas med. Tentaplugg, skolgång och lite fritid också, väldigt lite that is.


Nu ska jag surfa runt lite här på min dator innan jag tar tag i mitt liv och så. Hoppas ni haft en bra start på veckan, vi hörs alla, ha det gott tills dess!

Skapa flashcards