Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Påskinlägg

Av Sofia Ohlsson - 24 april 2011 23:12

Hej hopp kära läsare. Jag satt och kollade igenom min blogg för att upptäcka att jag endast bloggar åtta gånger den här månaden. Jag kände att det var något jag vill ändra på och bestämde mig för att skriva ihop ett par rader. Grejen är att jag bloggar från min mobil så jag vill redan varna för eventuella stavfel alternativt att här står ett ord någonstans som inte alls passar in i meningen det tillhör eftersom min mobil har automatisk förändring av ord som den inte känner igen. Jag tänkte dela med mig ā. Lite tankar och även göra en halvhjärtad uppmaning till dig som läsare, ibland är det nämligen sp att jag undrar vem det är som läser min blogg. Ett par regelbundna besökare har jag ju, som mamma, Cocco, Becca och Malin vet jag läser det jag skriver. Men finns det någon annan som hittar hit emellanåt och vem är du isåfall, hur hittade du mig och varför? Jag är medveten om att min blogg är rätt torr, inte så värst personlig och rent ut sagt tråkig. Jag har ju tidigare erkänt att jag bara bloggar för min egen skull, för att skriva av mig, bättra mitt skriftspråk och ävn för minnet. (ute i vänstra hörnet finns en funktion som leder en till inlägg skriva för - på datume - exakt ett eller två år sedan, det är faktiskt väldigt roligt. Åtminstone för mig, det här är ju lite av en dagbok för mig.) Men för att återgå till frågan, vem är du och händer det att du går in här någon gång, i sådana fall, varför? Hade varit roligt att veta, jag har av erfarenhet känslan av att den hör sortens uppmaningar inte alltid faller ut så väl men det skulle göra mig glad om bara så någon av er gör sig till känna! Imorgon ska jag försöka skriva ett par rader om min påsk, då åker jag även hem till Lund så vi får se vad jag hinner med. Ha en trevlig natt mina vänner, hej och Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Ohlsson - 29 december 2011 17:31

Tänka sig vad snabbt det här året har gått, det är bara två ynka dagar kvar av 2011 och själv känner jag att jag är kvar i 2009/2010 någonstans. Vad har hänt i år egentligen? Jag inledde året med att fylla 20, gå juristprogrammets andra termin, vara ...

Av Sofia Ohlsson - 28 december 2011 19:50

... i ett och samma inlägg! Tokiga dagar.. Igår åkte då jag, mamma och Eva till Köpenhamn för en heldag tillsammans. Mamma fick ju i julklapp av mig, tanken var att vi skulle åka till helsingör men hon valde att lägga till lite pengar själv och åka t...

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2011 11:53

Hej svejs annandagsfejs! Idag är jag hemma ensam fast så mycket hemma ska jag nog inte vara. Jag sov lite för länge idag och visst hade jag mått bra av att läsa lite socialförsäkringsrätt istället för allt annat som jag ska göra men så gav jag mig sj...

Av Sofia Ohlsson - 24 december 2011 22:30

Här blir visst ett litet inlägg i alla fall. Jodå, julafton lider mot sitt slut och jag ska snart sova men tänkte passa på att skriva ner lite om hur min dag har varit. Självklart har jag haft världens bästa julafton i år igen, det bästa är ändå att ...

Av Sofia Ohlsson - 23 december 2011 09:09

Tjolahopp, det är så skönt att vara hemma och nära en dator, nu kan jag blogga hur mycket jag vill, eller i alla fall mer än en gång i månaden. Det var en väldigt mysig dag i Karlskrona igår, jag och mamma fikade, gick på stan och hade det sådär mor-...

Skapa flashcards