Alla inlägg den 10 april 2011

Av Sofia Ohlsson - 10 april 2011 21:47

Jag har haft en mycket bra helg men min kära man Malin. Jag har även umgåtts med mina kära juristkompisar och två gamla klasskompisar från gymnasiet (utöver Malin) vilket gör den här helgen till en av de mer sociala helgerna i min historia. Jag tänker dock inte gå in på detaljer, skriva en massa om vad vi gjort, hur vi gjort det och när och varför. Jag är helt enkelt sjuk, värre än vanligt så att säga, feber, halsont, täppt i näsan och bara sådär äckligt megaförkyld. Halsont och feber är värst helt klart och nu hoppas jag på att få bli frisk till imorgon. Hoppas att ni har det bra vilka ni än är som surfar in här och läser lite då och då. Nu ska jag snart krypa ner i sängen och hoppas att jag somnar i vettig tid. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards