Alla inlägg den 6 april 2011

Av Sofia Ohlsson - 6 april 2011 13:16

Här kommer ett litet snabbt inlägg! Jag har väldigt mycket att göra just nu och av någon anledning är det inte skolan som tar det mesta av min tid och det är klart lite stressande, att vara fullt upptagen en hel dag men ändå inte få något vettigt gjort. Så i måndags pluggade jag väl på rätt bra och sen på kvällen var det aktivamöte med ISC, vi planerade lite inför drop-in-easter-dinner, ååh som jag längtar, det är så roligt att laga mat och möta alla människorna, ja det är kul! Igår hade jag föreläsning och därefter gick jag med Erika hem, vi lunchade och skickade in en stämningsansökan.. Ja det var en skoluppgift så det är inte så illa som det låter. Därefter gick jag och tränade afro och på kvällen var det paneldebatt om lundatraditioner - kränkande och exkluderande eller traditioner som för studenter samman - jag hade lätt kunnat skriva ett helt inlägg om bara den debatten men det tillåter sig inte. Idag har jag varit på föreläsning, handlat och diskat mitt megaberg, usch och fy, det värsta är att det bara tar tio minuter ungefär men jag hatar det ändå! Halv tre ska jag gå på stresshanteringskurs (ni förstår att det är behövligt) och innan dess ska jag äta så nu väntar jag på att min laxfilé ska tina så att jag kan tillaga den. Vi hörs, hoppas ni har det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards