Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Sofia Ohlsson - 27 mars 2011 15:37

Är det något jag lärt mig angående träning så är det att inte göra något ansträngande när man är förkyld. Det kan sätta igång en rejäl förkylning och man kan verkligen bli jättedålig. Min näsa har runnit lite och igår hade jag som sagt ont i huvudet och kände mig lite lätt febrig. Kanske är det bättre att hoppa över afron idag och ta igen det i veckan. Jag har en lucka på tisdag, usch jag är så kluven. Om jag stannar hemma kommer jag bara ligga i sängen och äta godis men om jag tränar kanske jag blir dålig istället och då riskerar jag ju att vara sjuk i veckan. Svårt beslut, jag antar att jag stannar hemma. Ja så får det bli!

Av Sofia Ohlsson - 27 mars 2011 14:25

Hejsvejs bloggen, idag har tiden bokstavligt flugit iväg, jag tycker ju egentligen att jag har varit duktig och hunnit med rätt mycket grejer men å andra sidan så förstör sommartiden den där känslan av att ha hunnit med mycket på lite tid. Jag vaknade vid halv tio (läs nio om man ska tänka på klockan min kropp går efter ett tag till). Jag låg i sängen ett tag och drog mig sen städade jag och diskade. Nu har jag hunnit storhandla borta på hemköp så förhoppningsvis behöver jag inte gå till affären på ett tag och när jag väl gör det är det för att handla grönsaker eller mejerivaror, ja sånt man inte kan förvara så länge. Snart ska jag laga till mig lite mat och ikväll är det afro som står på schemat. Med tanke på att jag hade lite ont i hvudet igår vet jag egentligen inte om det är höjdarbra att träna, vill ju inte bli sjuk, men å andra sidan finns det inte så mycket tid i veckan för träning så jag måste hinna med idag.


Hoppas att ni haft en bra helg, nu ska jag vila lite innan mat och träning. Hej på er!

Ovido - Quiz & Flashcards