Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Sofia Ohlsson - 22 mars 2011 22:09

Hej hopp, snart är det läggdags och jag är tröttare än någonsin. Men före jag släcker för ikväll ska jag titta in kvällens avsnitt av The middle. Det är så himla kul, jag har alltid tittat mycket på tv, det har varit mitt sätt att varva ner - speciellt som jag köpte en egen tv när jag gick första året på gymnasiet och nu när jag bor ensam finns det inte mycket annat att göra när jag pluggat klart. Ikväll har jag även pratat med Helena en och en halv timme ungefär, det är så mysigt att ha henne hemma, vi tar igen för all tid vi missat det senaste halvåret. Igår pratade vi också en timme ungefär, det tar aldrig slut på saker att prata om.


Annars har jag varit och lyssnat på representanter från Kronofogden, om hur det är att jobba som jurist där, man kan väl inte säga att det ändrade min uppfattning egentligen, jag är ganska säker på var och hur jag vill jobba, och att jobba med den sortens misär är väl kanske inte drömmen, inte här, inte nu. Men det var trevligt iallafall, det gäller att ta alla chanser man får och det finns en hel del att välja på här i Lund.


Nej nu ska jag ta på mig mitt konattlinne och bädda ner mig framför the middle. Vi hörs, ha det bra, godnatt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards