Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Sofia Ohlsson - 16 mars 2011 13:10

Idag har jag ledig dag, eller ja, ledig och ledig, lektionsfri kan vi kalla den. Det är ganska skönt att själv få lägga upp hur man vill ha det och med lite självdisciplin ska det inte vara omöjligt att ta igen lite av det jag legat efter med.


Idag har jag skrivit mer på uppsatsen, just nu inväntar jag en bok som jag beställt men det är inte så farligt mycket kvar att skriva ändå, förhoppningsvis har jag kommit en bit på vägen så att jag kan bli klar nästa vecka! Jag har hunnit läsa två kapitel till i boken om ersättningsrätt också innan jag gick på lunch, det blev en ganska lång lunch eftersom jag behövde laga mat, pasta och köttfärssås blev det så nu har jag förhoppningsvis mat till fredag när jag antagligen åker hem. Nu i eftermiddag tänkte jag fortsätta plugga, seminarieuppgifter står på tur, likaså ett till kapitel i boken och i den mån jag hinner ska jag skriva in lite mallar på de blanka sidorna i lagboken. Ikväll är det ett möte som jag tänkte gå på och därefter har jag en skypedejt med Malin, kan inte fatta att hon snart är hemma, så skönt, med Helena hemma också så känns det som att allting är lite i sin ordning liksom! Nu måste jag fortsätta med mitt pluggande om det ska bli något av det. Vi hörs allihopa, ha det bra, hej!

Ovido - Quiz & Flashcards