Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Sofia Ohlsson - 4 mars 2011 14:22

Hej världen, idag har jag haft rättsfallsseminairum i tre timmar, på vägen hem köpte jag en skinka-brie-bagel på Widerbergs och därefter gick jag inom Libanesen som Annika introducerat mig för, billiga grönsaker och frukt samt en riktig delikatessdisk med fetaost, olivet och soltorkade tomater bland annat, mumma. Hemma har jag läst sista kapitlet i Speciell avtalsrätt, eller ja sista kapitlet av de jag tror vi ska läsa åtminstone. Nu i eftermiddag hade jag planerat att dansa Zumba men jag kände av min hals innan ochnu började jag frysa lite så det är lika bra att inte utmana ödet. Kanske kör jag lite afro imorgon eller på söndag istället, vi får se!


I eftermiddag tänkte jag istället stanna här hemma, kika lite på VM, kanske vila lite, blev väldigt trött precis och med tanke på att jag inte sovit så bra kanske en powernap hade suttit fint. Ikväll tänkte jag laga till lite pastasallad, titta på lets dance och äta choklad, ja det är planen, choklad från Candy People, Mums. Ha det bra kära vänner, vi hörs kanske senare eller i helgen, HEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards