Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sofia Ohlsson - 3 mars 2011 17:13

Hej bloggen, här kommer ett torsdagsinlägg från veckan som går så snabbt att jag knappt hinner med. Idag har jag pluggat några timmar med Annika, eller ja, pluggat blev det kanske inte så värst mycket, en hel del snack hann vi också med. Därefter gick jag hem för att äta lunch och läsa morgondagens seminarierättsfall, den här gången var det väldigt korta rättsfall så det gick på två och en halv timme ungefär. Utöver det har jag hunnit läsa ett kapitel i boken om speciell avtalsrätt, diskat undan i köket och träffa en ny granne. När jag satt som bäst och flikade lagboken så knackade det på min dörr, jag blev såklart nervös, vem hälsar på mig oanmäld? När jag öppnade visade det sig att jag fått en ny granne ovanför och han ville presentera sig och frågade även om jag ville ha lite wokpåsar eftersom han inte hade plats i sin kyl. Sjukt random, som han själv sa, men väldigt schysst och jag tog emot två stycken för med våra minifrysfack fick jag såklart inte heller plats med så många. Men härligt, och nu har jag nog mat inför nästa vecka som det ser ut, billigt och bra!


Snart ska jag gå till Konsum och handla lite frukost, lite komplement till min laxmiddag och pasta till imorgon. Ikväll kanske jag hinner med att läsa lite till, men jag är så trött på köprätten nu att jag inte är säker, nästa vecka börjar vi med ersättningsrätten och det kan vara skönt att komma igång med något annat.


Imorgon är det dessutom en vecka tills Helena kommer till mig, ÅÅH vad hon är saknad den kvinnan, vi ska nog promenera och om jag får bestämma ska vi äta choklad också! Ta igen all tid vi missat helt enkelt. Hoppas ni alla haft en bra dag, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards