Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Sofia Ohlsson - 9 februari 2011 16:54

MEN USCH OCH FY, hemtentan är inskickad, det började bra, kändes helt okej, sedan började jag undra om jag missuppfattat allting och i slutet kom jag på flera alternativa lösningar till mina svar och satt och klippte och klistrade med mina 999 ord för att få ihop det. Den stenen jag hade hoppats skulle lyftas från mitt chest har ju snarare blivit fem kilo tyngre, eller jag vet inte, mer av en ångest-ovisshets-känsla om när förstår vad jag menar.


Nä fy och BLÄ säger jag, jag vill inte tänka på det här fram till 2 mars, kanske får jag fog för min oro eller så fr jag känna lättnad när jag och Madde pratar ihop oss, har vi tur har vi skrivit någorlunda likadant och då känns det ju som att man är på lite rätt spår men har någon av oss (jag?) otur så inser jag kanske alla mina missar när vi pratar.


Nej nu blir det jobbigt, men hur som helst så är det sittning ikväll och jag har ont i halsen och är lite varm i kroppen, inte sjuk nu, snälla. Vi hörs läsare .. vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards