Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Sofia Ohlsson - 2 februari 2011 20:56

Snart var ännu en dag slut och idag har jag nog ändå kompenserat lite för gårdagens slöerier. Jag gick upp kvart i sju ungefär, duschmorgon = tidig uppstigning, klockan nio började Rättsfallssseminarium, tre timmar senare var vi klara och jag och Clara gck till JF för att äta lunch med Madde och Annika.


Mellan tjugo över ett och halv sex ungefär satt jag i biblioteket - källaren och försökte läsa ikapp lite, blev klar med standardavtalsrätten för andra gången och började så smått med Avtalsrätt II som jag tänker fortsätta med imorgon. Vid halv sex gick jag hemåt, inom affären - handlade ingredienser till lasagne och även en ugnsfast form för det hade jag minsann inte. Nu har jag ätit och slappat lite här hemma, orkar antagligen inte ge mig på disken ikväll utan det som återstår är att jag ska packa in lasagnen i matlådor och klä på mig mitt konattlinne samt avsluta min kväll med lite efterlyst innan jag somnar gott!


Imorgon är det åtta nollnoll på Juridicum som gäller - hemtentaplugg och självstudier är det tänkt. Vi hörs vänner, ha det bra och GODNATT.

Skapa flashcards