Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Sofia Ohlsson - 28 januari 2011 14:55

Hej bloggen, idag har jag haft en fri (även kallad free) dag! Det har vi firat med att gå upp klockan sex i morse och idka självstudier på Juridicum mellan åtta och kvart över två! Inte så många timmar idag eftersom jag ska em över helgen och hoppas hinna med tåget innan tjugo i fem eftersom det är mardrömståget, särskilt en fredagseftermiddag!


Väskan är packad, mobilen är på laddning och studielitteraturen plus lagboken är lämnade här hemma, om tio minter gr jag bort till bussen som ska ta mig och mina väskor till stationen, väl i Kristianstad hoppas jag hinna med ett par ärenden, köpa glansspray/värmeskyddande spray, fuktkräm och eventuellt en ny ansiktstvätt, kanske går jag en runda inom systemet, vi får se!


Hoppas ni haft en bra fredag so far och att ni får en trevlig helg. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards