Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Sofia Ohlsson - 21 januari 2011 17:52

Det var ju alla tiders gott folk, ännu en dag då det är lika mörkt när jag går till skolan som när jag kommer hem. Idag började dagen med studentledd övning i allmän avtalsrätt klockan åtta, på Juridicum eller ja Tetra Pak för att vara exakt. Men det var skönt att slippa gå ända till LTH som en start på morgonen, i vädret vi har nu, det vill säga utan snö och is på gatorna så tar det drygt en kvart att gå dit.


Klockan tio var övningen slut och jag och Erika vandrade över till Juridicum för att läsa Allmän Avtalsrätt II. Vid tolv tog vi lunch och sen joinade Madde oss för att prata lite. Sedan gick vi till H&M och sen upp mot LTH för sista föreläsningen 14-16 om tolkning och utfyllnad av avtal, sweet.


När föreläsningen var slut och jag och alla mina kompisar skiljts åt gick jag till Stadium för att köpa träningsbyxor, träningslinne och sportBH, sedan vidare till Konsum för kvällsmat och gottis samt mina efterlängtade nutellamackor som jag ska ha imorgon. Nu sitter jag här och är så trött att jag inte vet vart jag ska ta  vägen, snart påbörjar jag väl spaghetti carbonara och myser ner mig för en fredagskväll i mitt egna sällskap så att säga. Hoppas ni haft en bra fredag, vi höres!

Ovido - Quiz & Flashcards