Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Sofia Ohlsson - 20 januari 2011 17:27

Puuuuh, jag är hemma och har ganska nyligen kommit innanför dörren och vilken lång dag det har varit. Jag gick hemifrån tjugo i åtta, tjugofem minuter och en hemsk uppförsbacke senare var jag i kårhuset. Vi hade föreläsning om fullmakt mellan åtta och tio, därefter gick jag och Erika ner till Juridicum för att plugga in nästa föreläsnings kapitel, drygt femtiofem sidors avtalsrätt om ogiltighet. Vi läste i en och en halv timme ungefär, tog en halvtimmes lunch och läste en timme till. Därefter bar det upp till kårhuset för en sista föreläsning mellan två och fyra.


Efter sista föreläsningen gick jag inom Gerdahallen och köpte ett träningskort för terminen och sen hem inom Kicks för att köpa foundation. Ni anar inte vad jag gått idag, som sagt tog det 25 minuter upp till kårhuset och så tjugo minuter därifrån till Juridicum, sen upp till kårhuset - tjugo minuter - och så hem igen, tjugofem. Det blir sammanlagt nittio minuter om jag räknar rätt, det är en helt okej promenad och jag kan äta godis med gott samvete i helgen, särskilt som det kommer bli den här sortens promenader resten av terminen, och så lite träning på det.


Nu ska jag snart försöka ställa mig framför diskhon och få undan lite av gårdagens grejer och sen ska jag laga mat, plugga lite till inför morgondagens studentledda övning och så blir det säkert lite handboll ikväll innan jag lägger mig, förhoppningsvis tidigare än igår! Vi hörs när jag har tid nästa gång, ha det fint!

Ovido - Quiz & Flashcards