Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Sofia Ohlsson - 12 januari 2011 12:26

Och så var det onsdag helt plötsligt, dagarna liksom bara springer förbi och här blir inget vettigt gjort. Jo opponeringen är ju ändå så gott som klar, jag har läst igenom uppsatsen idag igen och är nog ganska överrens med mig själv om vad som är bra och vad som kan förbättras, så jag kör på det. Nu väntar alltså bara en lång väntan på att lördag ska komma så jag får börja tänka på lite annat en dag innan nästa termin startar.


Men innan lördag ska jag hinna med lite olika saker, imorgon åker jag tillbaka till Kristianstad och sedan till Sölvesborg för att klippa och färga håret så här lite innan det är dags för födelsedag och allting!


Igår hade jag och Malin en två och en halv timme lång Skypedejt, jag vet inte riktigt hur vi lyckas men man kan säga att tiden bara flyger iväg och det är lagom med ungefär en vecka emellan för då har båda en massa nytt att prata om och för att inte tala om alla våra planer för framtiden, så kul!


Resten av dagen ska jag ta det lugnt, kika på tv, läsa lite, handla lite frukt, gårdagens middag som var pasta med hemmagjord siciliansk pesto (snacka om att min stavmixer jag fick i julklapp kommer till nytta var och varannan dag) räcker till kvällsmat vilket är ganska bra eftersom jag åt det både igår på kvällen och idag till lunch, kanon! Ha en bra dag mina kära läsare, hejsvejs!

Skapa flashcards