Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Sofia Ohlsson - 6 januari 2011 18:31

Idag är det en kort dag för mig och mamma, jag gick upp halv tio tror jag, lite för sent men det var så skönt i min lilla provosoriska säng. Jag har mest slappat idag egentligen, läst i min bok, planerat lite, tittat på tv, ja tagit det lugnt helt enkelt. Vi lyckades även städa ut julen innan och nu på kvällen har vi ätit hemmagjord tonfisksallad. Snart ska vi börja packa, mest kläder och necessärer, fördelen med att bo på hotell är ju att de där jobbiga grejerna som handdukar och sängkläder redan finns där.


Ikväll blir det tidig läggning, jag tänkte väl krya ner runt nio, uppstigning fyra och ni som kan er matte förstår att för att jag ska få mina åtta timmars sömn behöver jag sova åtta, inte så lyckat. Men kanske är det bra att vara trött under flygresan? Ja, så säger vi. Nu måste jag börja packa, verkligen, hoppas ni får en bra helg vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards