Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Sofia Ohlsson - 5 januari 2011 10:59

Och så var det onsdag och veckorna bara flyger förbi. Idag sov jag lite för länge igen men det är ju så skööönt, jag hatar att gå upp när jag är trött och hade tänkt njuta lite till. På fredag ska jag ju upp vid fyra ungefär eftersom vi flyger halv åtta och det är en lång bit till Ronneby! Ja så idag och imorgon ska jag passa på och bara slappa.


Annars har jag lite ångest, läste om den plötslliga fågeldöden på aftonbladet, någon expert som uttalat sig om att fåglar är mer känsliga än människor och att det kan vara en första indikator på att något är väldigt fel, sånt ger mig ångest ångest. Nu vet vi ju att aftonbladet inte nödvändigtvis är den bästa källan men jag får ändå alldeles ont i magen. Får inte ni det?


Resten av dagen ska spenderas i soffan med min nya bok, den tredje på en vecka, sen ska vi till affären och handla lite och ikväll är vi bortbjudna på mat. Nu har jag sat nog för idag. Vi hörs kära läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards