Alla inlägg den 24 september 2010

Av Sofia Ohlsson - 24 september 2010 12:57

Jag är tillbaka i Lund efter två dagar med min mamma, först i sölvesborg där jag hjälpte mamma med flytten genom att vakta katterna i Evas lägenhet och sen i Kristianstad, dit flytten gick och där jag hjälpte henne att plocka in lite grejer i lägenheten och så har vi sovit där i natt. Det är jobbigt och lättande på en och samma gång, att flytten äntligen är över, det är fortfarande mycket kvar och det lät ju ta några månader innan allting är helt på plats det hör ju till, men det är så mysigt och trevligt där. Det är lite jobbigt att inte ha någon att prata med om det, utanför familjen, någon som förstår, någon som känner mig och som vet vilka frågor man ska ställa, det är inte direkt rusning på folk som hör av sig men imorgonkväll ska jag skypedejta med Malin igen och hon ville höra allt om flytten sa hon.


Idag är lite av en jobbig dag, jag känner mig alldeles varm och trött. Ikväll är det Novischfest och det känns som om jag har så himla mycket jag måste hinna med innan dess. Jag ska plugga, duscha, göra mig redo för festen, hitta närmsta bästa busshållplats att ta mig IN till Af-borgen från, jag vet knappt var jag ska börja.


En sak är i allafall säker och det är att jag måste börja med att avsluta det här inlägget, det kommer kanske någon bild på hur jag ser ut, annars har ni både skorna och klänningen i inlägget under tror jag! Vi hörs, ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards