Alla inlägg den 14 september 2010

Av Sofia Ohlsson - 14 september 2010 10:08

Idag fick jag mig en riktigt skön och välbehövd sovmorgon. Man är inte lite bortskämd när det är jobbigt att gå upp åtta på morgonen egentligen men idag fick jag ligga över till kvart över nio ungefär. Det regnar ute, för fullt, och jag känner inte riktigt någon längtan över en tjugofemminuters promenad in till Lund i regnet. Men vad gör man, om tjugo minuter någon gång tänkte jag gå in, köpa mig en baguette och ladda på mitt kopieringskort, skriva ut min sida från Studentlund så jag kan få tummen ur och skriva in mig på nation denna veckan.


Efter föreläsningen ska jag träffa kusin Bea för en fika och lite catching up, ska bli skönt att träffa någon bekant och prata ut lite när alla mina kompisar är iväg runt om i världen. Ikväll är det fadderkväll med gruppen och säkert sen hemkomst. Imorgon ska jag upp tidigt, härligt det här livet. Torsdag är det sittning, fredag - after school och lördag är det småjurslekar, sen är det bara en vecka kvar innan den storslagna Novischfesten och sen är vi riktiga Jur. Stud.


Vi hörs! Nu måste jag ta mig i kragen och komma iväg, hej med er!

Ovido - Quiz & Flashcards