Alla inlägg den 10 september 2010

Av Sofia Ohlsson - 10 september 2010 09:28

Och så var det då fredag återigen. Fredag, examination och hemfärd, och så en hel del däremellan såklart! Jag är uppe ganska tidigt med tanke på att jag börjar först elva, och sen den akademiska kvarten också på det. Men jag är redan färdig, klar för att gå in till stan om en kvart ungefär. Jag har ett par byxor undanlagda på MQ inne i stan och tänkte försöka köpa mig lunch så jag kan gå direkt till tåget från skolan när vi är färdiga.


Ikväll blir det förhoppningsvis hemmamys i huset och gos med mina kisar, jag ska jobba imorgon men det är bara ett par timmar, resten av tiden kommer gå åt till att rensa huset och förrådet i trädgården samt läsa kapitel fyra i Juridiken och dess arbetssätt och kapitel ett i Rätt och rättfärdigheter. Det var inga långa kapitel och det känns faktiskt bra att ha läsanvisningar inför våra föreläsningar så man kan vara förberedd och så man vet var man kan fördjupa kunskaperna i efterhand.


Nu tänkte jag ta en kik på mitt konto och sedan göra mig redo för en promenad in till Lund. Vi hörs, hej med er!

Ovido - Quiz & Flashcards