Alla inlägg den 1 september 2010

Av Sofia Ohlsson - 1 september 2010 09:01

Och så var det redan onsdagmorgon och jag har bott här i Lund en hel vecka. Jag steg upp för ungefär fyrtio minuter sedan och nu är jag färdig, redo för ännu en heldag på Juridicum. Klockan tio (kvart över då man räknar den akademiska kvarten) börjar en föreläsning om "Så arbetar juristen II" Därefter är det tillämpningsövningar i minigrupp och mellan fyra och fem har jag studieteknik med studentlärare där vi skulle få lära oss hur vi slår i lagboken. På hålet mellan ett och fyra ska jag plugga och hinna med min lunch och ikväll ska jag hem till Mohammed då Jacob ska jobba så jag slipper sitta här hemma och lyssna på hans samtal till olika människor.


jag tänkte hinna med att boka tvättstugan också, får se om jag förstår hur man gör, imorgon är jag ju helt ledig så om jag har riktigt med tur lyckas jag få en tid då.


Nej nu ska jag logga in mig på AFB och se om det finns fler lägenheter som jag kan anmäla mig till. Därefter måste jag plåstra om fötterna innan det är dags att gå in till stan. Vi hörs, ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards