Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Sofia Ohlsson - 11 augusti 2010 14:29

Det är så mycket som skulle kunna gå bra, så många olika oberoende saker som behöver klaffa, men ännu är allting inte riktigt hundra procent. Det är bara att ta nya tag och blicka framåt, någon dag löser sig det mesta, en sak i taget liksom.


Jag har ju jobbat idag också, det bästa med när man jobbat färdigt är att kunna skriva upp tiderna på min timlapp och se att det idag endast är fyra jobbdagar kvar, varav tre med "sovmorgon" och en då jag ska vara uppe vid sex. Inte helt illa ändå! Jag kommer helt klart sakna mitt sommarjobb som hittills varit det trevligaste, roligaste och det som varit mest värt all tid jag lagt ner.


Resten av dagen ska jag nog slappa, ligga i sängen och spela mitt DS, titta på Tv och mysa med familjen som är hemma, allihopa! Hoppas ni får en bra dag, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards