Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Sofia Ohlsson - 9 augusti 2010 11:28

Nu är det ännu en ny vecka och jag börjar den med en ledig dag, så skönt så skönt! Min hals är lite bättre idag och jag har inte ont i huvudet eller känner mig varm för den delen heller. Fick sova till tio ungefär innan jag masade mig upp för att påbörja dagen. Det behövdes då jag öppnar tre morgnar den här veckan och eventuellt jobbar fler dagar än jag först trodde.


Nu är klockan halv tolv och med en skål flingor och mjölk i magen ska jag bege mig ner på stan för att göra lite ärenden. Först ska jag till banken för attreda ut hur jag ska ta mig till för att hämta ut pund till min englandsresa. Sedan ska jag inom mitt jobb för att ta reda på huruvida jag ska jobba på söndag eller inte, och lite annat inför dagarna som kommer. Därefter går jag nog hem för att vila upp mig lite, äta lite lunch och bara get well liksom.


Vi hörs kanske senare idag eller imorgon, hoppas ni får en trevlig dag, cheers!

Ovido - Quiz & Flashcards