Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Sofia Ohlsson - 4 juli 2010 12:00

Det är söndag och vädret är underbart vackert! Enligt min dator ska det vara 23 grader ute men jag tror nog att det är lite mer än så. Jag sitter innte just nu alltså men planen är att gå ut så snart jag bara kan.


Som sagt har jag lite att fixa med, inte en chans att jag har tid att bara åka iväg till stranden. Först ska jag möta Helena vid bussen halv ett ungefär, hon skulle följa med mig ut till Danskompaniet om hon nu hinner, hon skulle börja jobba klockan två så vi får väl se hur det blir. Jag ska skriva ut lappar, hämta kuvert och sen gå hem för att skriva och klistra en massa. När jag är färdig med det har jag lite egentid at last och den ska nog spenderas i trädgården på en filt, läsandes.. eller kanske sovandes. Jag har sovit så dåligt i natt att det är riktigt synd om mig, nästan, kanske, eller iallafall litegrann.


Nu ska jag klä på mig så lite som möjligt men ändå så att jag kan gå ut utan att skämmas. Vi hörs kanske senare ikväll, hoppas att ni får en fin dag var den än spenderas.

Ovido - Quiz & Flashcards