Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Sofia Ohlsson - 10 juni 2010 15:59

Idag är det lite blandade känslor. Jag är glad för imorgon tar jag studenten, det kommer bli en helt fantastiskt rolig dag som jag antagligen alltid kommer bära med mig. Jag är ledsen för det här är slutet på trejättebra år i mitt liv och många av mina klasskamrater kommer jag inte att se, kanske aldrig mer? Jag är spänd och nervös över hur morgondagen kommer att bli, mycket spänningar som släpper efter ett så här hektiskt år och kanske blir det lite tårar också.


Men mest av allt är jag lycklig och lättad, jag känner själv att jag hade behövt ett par månaders lov, men rastlös som jag är får man väl kalla det tur att jag har mina sommarjobb. Jag vet inte så mycket om när eller hur mycket jag får i Åhus men det hade verkligen varit skönt att slippa den här veckan som kommer, att bara gå hemma och sova länge och sådär.


Nu ska jag i alla fall ner till matrummet och övertala mamma om att börja ommöbleringen, är lite nervös över att vi inte ska få plats, men det får lösa sig. Imorgon kommer jag inte blogga men ni ska få se bilder och säkert höra en del. Ha det bra tills dess fina vänner, Hej med er!

Ovido - Quiz & Flashcards