Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Sofia Ohlsson - 9 juni 2010 10:53

God morgon, regnig morgon. Idag sov jag till tjugo över tio, det var mycket skönt och minst sagt välbehövt. Men av någon anledning är jag fortfarande alldeles väldigt trött och har inte riktigt ork med att komma igång.. med något. Ingen skola idag, vad jag vet är alla lektioner avslutade och eftersom vår klass inte deltar i karnevalen så innebär det en ledig dag. Idag ska jag försöka hinna med ett par ärenden, den sortens saker som jag annars inte hinner eller skulle hunnit med.


Antagligen kör min pappa hem hit någon gång ikväll och lämnar av grejer till studenten, vi har fått låna lite bestick, tallrikar och sånt då vi verkar bli en hel del människor här. När pappa åkt är tanken att jag ska på karnevalsdisco men ikväll ska jag minsann inte dricka något. Förhoppningsvis och förmodligen tar jag bilen ner så jag kan köra hem på ett par minuter istället för att gå i kallt och regnigt väder.


Imorgon är det tidig uppstigning och skola/mys med klassen klockan 10. Allting är så trevligt och väldigt roligt just nu, hoppas ni har det bra, Hej med er så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards