Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Sofia Ohlsson - 8 juni 2010 10:31

Hallåhallå bloggen här var det längesedan jag skrev, mina dagar har varit fulla av fest, vänner, skratt och studentförberedelser. Jag är helt övertygad om att det är onsdag idag eftersom vi drog igång festligheterna i söndags. Om en timme ska jag till skolan, duktig som jag är, tippar nästan på att jag är ensam om att komma dit, ungefär som att vi var fem-sex stycken igår. Men idag är den allra sista skoldagen med lektioner, eller lektion dessutom, Naturkunskap!


Idag är det tredje festdagen i rad fast vi kommer sköta det lite tidigare än de två föregående kvällarna. Det är lekdag på gång så vid tre ska alla samlas nere vid slottet och leka, utklädda och något alkoholpåverkade.


Nu måste jag göra mig redo för dagen, rensa kattlådan och gå till skolan. Vi hörs när vi hörs, Ha det fint!

Ovido - Quiz & Flashcards