Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Sofia Ohlsson - 31 maj 2010 18:50

Hej bloggen. Att jag hade en stor balklänning på mig igår och minglade runt på ett slott med mina trevliga skolkamrater för ett dygn sedan känns lite smått overkligt nu. Jag orkar inte skriva ett helt inlägg om hur allt var, hur alla såg ut, hur maten smakade eller hur första dansen var. Istället sammanfattar jag, en av mitt livs häftigaste upplevelser med att säga; Söndagen den 30:e maj var en fantastiskt rolig, otrolig och overklig kväll. Allting var underbart bra och minnena ska jag ta med mig för resten av livet. Nedanför sammanfattningen av den här dagen kommer ett par bilder på mig och mina balkompisar.


Jo, idag har jag varit jättetrött som kanske är ganska förståeligt och för tjugo minuter sedan, när jag insåg att dagen snart är över, så kunde jag knappt förstå att det varit en hel dag. Jag gick upp klockan tolv eftersom skolan inte började förrän två. Det var ganska längesedan jag sov till tolv, ännu längre sedan jag sov till tolv en måndag, det är säkert år sedan. Men upp kom jag, om det än gick lite segt i början. Malin kom inom mig vid tjugo över ett och det var ju tur för annars hade jag nog inte kommit iväg till skolan i tid. Vid två träffades de flesta musikeleverna, de av oss som orkat sig upp, för att äta smörgåstårta och mysa ihop. Vi pratade minnen, bal och annat roligt. När jag kom hem fick jag snabbstäda rummet och ordna med lite olika saker för vi skulle ha visning vid halv sex. Denna gången åkte jag, mamma och katterna i en varisn bur, ut på en liten runda, vi körde runt lite och åt glass en stund innan vi fick komma tillbaka.


Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, vila lite och kolla på TV, njuta av hur lungt det är och förhoppningsvis somna i tid ikväll. Här nedanför kommer bilder från igår, Enjoy :)



 

     

Ovido - Quiz & Flashcards