Alla inlägg den 20 april 2010

Av Sofia Ohlsson - 20 april 2010 21:59

Hej bloggen. Här får man passa på när internet behagar dyka upp, det kommer och går lite som det själv vill nu för tiden. Nu ikväll har det dock fungerat bra så vi hoppas det håller i sig. Dagen har varit trevligt, inleddes med en sovmorgon, slapp samhällskunskap eftersom vår lärare är sjuk och naturkunskap som var intressant. Tyvärr var jag helt otroligt trött under hela lektionen så jag förstod inte särskilt mycket. Jag har märkt att tisdagslektionen i naturkunskap är värst, jag gäspar, ögonen klipper och jag blir alldeles dåsig. Sen hade vi ensemble och vid halv tre var jag hemma. En och en halv timme fick jag som lite vila innan jag fick gå ut till Danskompaniet. Jag gick ungefär i tjugo minuter och strax efter jag kommit in startar världens ösregn som höll i sig hela kvällen. Uschamej.


Dansen var trevlig och nu är jag inte lika nervös inför showen, jag är färdig med alla fyra danser, mina elever kan dem och allting känns bra. Nu ikväll har jag ätit pastasallad och lite youghurt, snart säger jag tack för idag och kryper ner mellan lakanen tillsammans med mina kelna katter. Imorgon väntar en minisovmorgon och två lektioner. Jag tänkte sitta kvar i skolan och jobba ifall det finns lediga datorer, men jag är säkert hemma runt två iallafall, imorgon ska jag bara göra sånt jag själv vill efter skolan, inte plugga, gärna sova lite och stanna hemma hela kvällen.


Vi hörs, hoppas ni har haft en bra dag! Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards