Alla inlägg den 11 april 2010

Av Sofia Ohlsson - 11 april 2010 10:51

Håhåå sönag igen, det känns ganska vemodigt får jag erkänna, lite jobbigt att det imorgon återigen är dags att infinna sig i skolbänken och på tisdag har vi en jobbig uppsats i engelska. Eller jobbig och jobbig, prestationsångest är väl kanske ett bättre ord.


Dagen har inletts med städande, detta eviga städande, överallt, hela tiden, alltid finns det något att göra. I eftermiddag åker vi iallafall till Lund, mycket skönt att komma ifrån stan litegrann och se att det finns något annat här i världen. Vad vi ska göra vet vi väl inte exakt men strosa runt lite och bara komma neråt landet är skönt i sig.


Koreografera hade jag behövt göra, tur att jag har lite idéer i mitt huvud, nu är det bara viktigt att det går ihop med musiken, jag ska testa mig fram lite. Hoppas ni får en trevlig solig dag, HEJ.

Ovido - Quiz & Flashcards