Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Sofia Ohlsson - 31 mars 2010 16:14

Vad vi sett fram emot det här datumet i musiktrean. Vad vi längtat efter den dagen då vi äntligen skulle få visa upp vad vi jobbat på i över ett halvår. Och vilken dag det har varit också. Fyra föreställningar, en vid nio, en klockan halv elva, en vid ett och den sista halv tre. Femtio minuter för varje föreställning och nu är vi nog inte bvara svettiga, trötta i kroppen och trötta i huvudet utan otroligt nöjda med våra insatser.


Jag måste säga att alla ansträngde sig något otroligt mycket och gjorde det till en fantastiskt bra show. Mycket skratt, framförallt lärare som skrattade så de grät. Kommentarer om att det skulle vara den bästa produktionen en musiktrea någonsin gjort, ja ni förstår nog att vi är ganska nöjda med allt.


Det bästa med hela dagen är nog ändå att vi kommer varandra så nära, det känns som det är såhär en sista termin på gymnasiet ska avslutas, med en massa grejer som gör att man minns tiden som varit som något riktigt bra. Och det här kommer jag minnas väldigt länge. Förhoppningsvis blir det en eller kanske till och med två extraföreställningar för klasser som inte fick chansen att se den idag. Vi skulle iallafall kolla intresset.


Snart går jag ner på stan och köper sallad till mig och mamma, ska kolla om min bror vill ha något också. Ikväll ska jag ta det riktigt lugnt, somna tidigt och sova länge. Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt sådan. HEJDÅ!

Av Sofia Ohlsson - 31 mars 2010 07:59

Hej Bloggen. Snabbt inlägg idag.


Jag går till skolan föratt spela teater, återkommer senare idag med hur allt gick och så vidare. Ha en bra dag kära läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards