Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Måndageftermiddag

Av Sofia Ohlsson - 22 mars 2010 16:25

Usch och Fy för halsont, jag är rätt frisk för övrigt men halsen vill döda mig, den svider och jag kan riktigt se framför mig hur röd den måste vara. Det blir alltså varken någon sång eller dans för mig idag. Istället ska jag sitta och tycka synd om mig själv, äta glass och titta på tv. Jag är iallafall inte ledsen att jag gick till skolan, om man säger så hade vi en del att fixa och det mesta känns bättre. Vi har verkligen haft det slappt på svenskan nu och det kändes bra att avsluta det idag, när man bara har muntlig redovisning på ett område känner iallafall jag att det är viktigt att vara med alla de gångerna för att det ska gå så bra som möjligt. Ja sen var det som sagt viktigt att vara med på psykologin där vi kom en bit på vägen. Projektarbetet var nog ändå dagens viktigaste lektion, med endast tre veckor kvar tills allt ska vara inne känns det inte bra att vi inte är klara med allting, så jag och Malin tog tag i vårt och lyckades nog bli halvfärdiga.


Så som sagt, min mamma är hemma om en halvtimme så jag ska möta henne vid tåget, vi ska handla mat och glass tillsammans så jag kan bota min stackars hals. Jag vet inte alls hur jag ska göra imorgon, det är inte likt mig att inte gå till skolan när jag ändå kan vara där och eftersom jag ändå måste gå ut till dansen, inte dansa utan vara där och bossa lite, så känns det falskt att stanna hemma, usch vad svårt. Kanske kan jag komma på någon lektion iallafall.


Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på That 70's Show. Ha det bra alla läsare, krya på mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Ohlsson - 29 december 2011 17:31

Tänka sig vad snabbt det här året har gått, det är bara två ynka dagar kvar av 2011 och själv känner jag att jag är kvar i 2009/2010 någonstans. Vad har hänt i år egentligen? Jag inledde året med att fylla 20, gå juristprogrammets andra termin, vara ...

Av Sofia Ohlsson - 28 december 2011 19:50

... i ett och samma inlägg! Tokiga dagar.. Igår åkte då jag, mamma och Eva till Köpenhamn för en heldag tillsammans. Mamma fick ju i julklapp av mig, tanken var att vi skulle åka till helsingör men hon valde att lägga till lite pengar själv och åka t...

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2011 11:53

Hej svejs annandagsfejs! Idag är jag hemma ensam fast så mycket hemma ska jag nog inte vara. Jag sov lite för länge idag och visst hade jag mått bra av att läsa lite socialförsäkringsrätt istället för allt annat som jag ska göra men så gav jag mig sj...

Av Sofia Ohlsson - 24 december 2011 22:30

Här blir visst ett litet inlägg i alla fall. Jodå, julafton lider mot sitt slut och jag ska snart sova men tänkte passa på att skriva ner lite om hur min dag har varit. Självklart har jag haft världens bästa julafton i år igen, det bästa är ändå att ...

Av Sofia Ohlsson - 23 december 2011 09:09

Tjolahopp, det är så skönt att vara hemma och nära en dator, nu kan jag blogga hur mycket jag vill, eller i alla fall mer än en gång i månaden. Det var en väldigt mysig dag i Karlskrona igår, jag och mamma fikade, gick på stan och hade det sådär mor-...

Ovido - Quiz & Flashcards