Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Sofia Ohlsson - 21 mars 2010 10:31

Nu är det söndag och jag får väl erkänna att jag är rätt tidigt uppe. Jag kan väl ha somnat vid tretiden någon gång igår. Jag kom också på att jag blivit stor eftersom min mamma inte längre vill att jag ska väcka henne när jag kommit hem från något.


Ute skiner solen och våren är så fantastiskt välkommen hit, jag blir så himla lycklig av det och det innebär att jag snart kan börja anvnda min nya väska och mina leggings som jag inte velat använda tidigare på grund av det kalla vädret. Idag ska det göras en del, jag ska hjälpa mamma med lite grejer och så ska jag fixa det där evinnerliga koreograferandet, men jag har som sagt inspiration, iallafall till en av danserna, nej till båda har jag lite av en tanke och det brukar alltid kännas bättre då.


Veckan som kommer ska bli trevlig, inga prov eller inlämningar vad jag vet, ja förutom projektrapporten som redan är klar och som jag bara vill ha innehållskritik på, sen har vi genrep på vår teater också i veckan. Men det ska bli kul, inga krav eller måsten, man kan ta det lite lugnare. På fredag ska jag och Cocco hålla danslektion för tvåorna, så kul så kul!


Vi hörs kanske senare idag, då hoppas vi väl att jag lyckats vara ute litegrann också. Ja det får vi hoppas på, det vore en skam annars, ha det fint läsare!

Av Sofia Ohlsson - 21 mars 2010 01:59

SE så fin min blogg blev, lite mer Mars-aktig, men snart är det ju April, tro inte jag orkar designa om färgerna för varje månad så det passar min synestesi.. Eller kanske hade det varit en trevlig grej? Tja varför inte.


Nu är den iallafall orange och får så vara ett tag till. Jag kan meddela att jag haft världens trevligaste lördagskväll, har inte haft så kul på länge. Imorgon ska jag koreografera och jag har en massa idéer, hoppas det stannar kvar också. Vi hörs då, GODNATT.

Ovido - Quiz & Flashcards