Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Sofia Ohlsson - 5 mars 2010 12:09

Har jag berättat att jag älskar fredagar?


Idag gick jag upp halv tio, gjorde mig iordning, kokte ett ägg till frukost och gick till skolan. Vi började kvart i elva och slutade tjugo i tolv. Eftersom jag är en av de som taktiskt valde måndagen som redovisningsdag de veckor vi har muntlig i svenska b kunde jag alltså jobba hemma idag på svenskan. Hem gick jag, nu ska jag nog äta lite fil och flingor till lunch innan jag hoppar in i duschen.


Klockan 14.52 tar jag tåget mot Bromölla, där hoppar härliga Malin på och så åker vi tillsammans ner till Lund. I Lund ska vi sova över i min brors lägenhet, före det ska vi äta något gott på stan och kika lite i affärer, vi kollar säkert på något kul tv-program också. Imorgon är det tidig uppstigning som gäller, öppet hus på Lunds universitet innan vi äter lunch och åker hemåt. Trevligt sätt att stara sin helg på, ja tack.


Nu måste jag äta de där flingorna innan det är duschens tur att få ett besök, so long!

Ovido - Quiz & Flashcards