Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Sofia Ohlsson - 3 mars 2010 07:39

What a wonderful daaay. Solen skiner och när jag steg upp tjugo över sex var det ljusare ute än någonsin, våren ÄR påväg. Det ska bara vara tio plusgrader en hel vecka för att våren ska vara här rent tekniskt. Det ser vi fram emot.


Jag har hunnit duscha, göra mig färdig och klä på mig, är en tandborstning ifrån att gå till skolan men eftersom allting börjar först 08.30 så tänkte jag inte gå förrän fem över åtta ungefär. Dansen igår var bra men jag känner av en del grejer i kroppen idag, inga särskilda områden utan jag är liksom stel och lite öm.


Dagen inleds alltså med högskoledag på förmiddagen, framtidssamtal mitt i allt, lunch, kör och skapande dramatik, sen ska jag hem och skriva lite mer på mitt tal.


Vi hörs i efteriddag nån gång, Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards