Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Sofia Ohlsson - 25 februari 2010 22:02

Hej på dig, här sitter jag, dagen har varit splendid på många sätt och vis och mindre bra av andra anledningar. Det som varit dåligt avklarar vi snabbt, vädret ligger ju på minus och har gjort det i två månader nu ungefär, nej okejdå, det är bara de tre senaste veckorna som man varit ordentligt trött. Sen när jag hämtade min bror vid tåget så råkade jag antagligen sträcka nacken för plötlisgt gjorde det jätteont att vrida huvudet åt vänster, det har gjort ont sen dess.


Men bra är att jag varit hemma hos Malin, vi åt pizza, choklad och popcorn, liksom krängde, som vi är ganska bra på. Sen pratade vi såklart, en massa, och tittade på Scrubs. Jag åkte dit vid fem och var hemma nu vid halv tio, inget roligt väglag att köra i och jag svär att jag såg små spöken på vägen vid Valje/Edenryd. Ni vet när det kommer dimma mot en, om och om igen, fast i små fasta former, som små kroppar. HUA.


Jag undrar när jag somnar i natt, sent hoppas jag, vill gärna kolla på tv och njuta av lovet, imorgon är det uppstigning vid niotiden och duschdag som gället. Vi hörs iallafall, ha en fortsatt trevlig dag, whenever du läser detta, BYE.

Ovido - Quiz & Flashcards