Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Sofia Ohlsson - 17 februari 2010 17:39

HEJ BLOGGEN :D


Idag är det onsdag, det vet ni vad jag tycker om, om alltså, jag tycker OM onsdagar jättemycket. Idag hade vi prov, det tycker jag inte om, men efteråt kändes allt bättre. Ja hur har dagen sett ut egentligen, jo samhällskunskap med

G P, Gunnar Persson that is, jag gillar honom mer och mer, han är en bra lärare, kul humor, trevlig man helt enkelt. Ja där fick vi reda på vilket betyg vårt arbete som vi lämnade in i NOVEMBER förra året fick, det gick bra iallafall, han sa inte så mycket, betyget och en kort motivering men det räcker. Sen var det Estetisk verksamhet som gick ut på att lyssna på intervall tillsammans med Becca i min klass innan jag gick iväg på möte, en hel del möten för min del. Idag var det med skolinspektionen som ville veta hur vi upplevde vår skolgång på Furulund.


Efter det var det lunch, prov som jag redan berättat om och sen drama där vi äntligen fick ihop inspiration till den sista scenen som inte var skriven, nu ska den vara färdig till nästa gång vi träffas.


När jag kom hem skottade jag lite snö, åt lite korv då lunchen i skolan tog alla pris. Sen läste jag igenom naturkunskapen och mötte mamma och Jacob vid tåget. Snart ska jag laga spaghetti och köttfärssås och ikväll ska jag råplugga så att säga. Hoppas somna i tid också men vi ska inte önska för mycket, har inte gått så bra resten av veckan. Vi hörs senare bloggen, Pusspuss.

Skapa flashcards