Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Sofia Ohlsson - 12 februari 2010 09:55

Vad jag har längtat efter fredagen, fredagar är de absolut bästa dagarna, tätt efter kommer lördagen men jag gillar fredagar mer. Fredagar är oreanga, synestesi 4 lajf.


Denna fredagen ska spenderas 55 minuter i skolan, därefter är det någon slags lunch med antingen mamma eller kanske ensam, det får vi se. Vid tvåtiden ska jag gå hem till Helena och sen tar vi tåget tio i tre, Kristianstad väntar. Vi ska bland annat äta på subway och gå på bio men lite affärer hinner vi nog med också, jag ska kolla in lite fler väskor, igen, se om jag kan bestämma mig för vilken jag ska köpa.


Ja det är min fredag, that's pretty much it helt enkelt. Jag ska nog hinna plugga lite, eller iallafall skriva ett par instuderingsfrågor i helgen till naturkunskapen, sen sjunger jag lite väl mycketjust nu, det är intervallträning framförallt som pågår. Ja nu ska jag klä på mig och ta en liten tablett för jag håller på att bli förkyld känner jag, inget vidare det där. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards