Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Sofia Ohlsson - 11 februari 2010 20:57

Nu är jag hemma, eller ja närmare en halvtimme har jag hunnit vara hemma och det var så lyckligt att jag fick skjuts ända från Kristianstad av mamma som också varit där fast på annat håll. Jag kom in tidigt till Kristianstad, gick runt på stan en timme och gick däefter hem till min kusin och faster. Vid halv sju åt jag och pappa på Ocean city och sen åkte vi hem till farmor för att fika, en riktig släktträff med andra ord.


Jag känner att en förkylnig är på väg, känner mig tung i huvudet, lite trött och sådär. Men imorgon får jag sova länge, går bara i skolan 55 minuter och sen på kvällen är det tillbaka till Kristianstad med Helena som gäller.


Nu tänkte jag förbereda mig för lite sängdags, ska kolla på tv tills jag somnar. Vi hörs säkert imorgon, nu är jag för trött för allting! Godnatt

Av Sofia Ohlsson - 11 februari 2010 07:36

Torsdag torsdag och ändrade planer. Jag skulle ju sova, till minst halv nio och verkligen ta det lugnt, men ändrade planer innebar uppstigning i vanlig ordning, eller ja lite sovmorgon fick jag ju efter som klockan var ställd på tio minuter över sju ungefär. Men tidig uppstigning behöver inte alltid vara något negativt, nej det är frukostfika på stan som gäller med en viss Elin B. Frallor och gott ska få oss att orka med skoldagen som för mig består i engelska c, piano och klassråd.


I eftermiddag tar jag tåget till min pappa, eller till kristianstad närmare bestämt. Vi ska äta på Ocean City, kinamatsbuffé hoppas jag på, det ska bli gott. Jag tänkte kolla ut en födelsedagsväska till mig själv också, vet inte om jag har pengar så det räcker men det är väl ändå läge att kolla ut något att sikta in sig på.


Mina tankar är hos Malin just nu, jag tror på henne och hoppas på det bästa, Hon är bäst hon!


Nej om jag skulle ta på mig ett par strumpor innan det är dags att vandra ner till stan kanske. Vi hörs väl i eftermiddag alternativt ikväll. Imorgon får jag faktiskt sova till nio och sen är jag ledig tre dagar i rad, härligt! ha det bra kära läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards