Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Sofia Ohlsson - 10 januari 2010 18:30

Sådärja, nu är jag hemma innanför hemmets trygga murar och har hunnit äta kvällsmat samt packa upp sedan vi kom hem. Det har minst sagt varit en mysig och rolig resa, bara jag och mamma som har ätit gott, gått omkring mycket, shoppat en hel del och njutit av världens bästa huvudstad.


Vi kom upp tidigt på torsdagen, vid lunchtid hade vi hunnit till lägenheten, packat in oss och sedan gett os ut på stan igen. Det blev en del shopping för mamma men jag handlade bara ett par leggings. På fredagen var det min stora shoppingdag och allt började med att vi tog tunnelbanan ut till Skärholmen där jag letat upp att en Only-butik skulle ligga. Vi hittade oss fram till Skärholmens köpcenter, ett fint, nybyggt och stort köpcenter med många bra butiker. Jag handlade tre leggings, tre stickade boleros/tröjor och en vit baströja. Sen lunchade vi innan vi åkte in till stan igen. Där handlade jag strumpor, leggings och fuktkräm på H&M. På lördagen blev det ytterligare ett par leggings och två baströjor från Åhléns City, och en grå t-shirt från H&M. jag är jättenöjd med allting, bild kommer snart så snart.


Jag och mamma gick på Haga Delikatesser på fredagkvällen, kollade på let's dance och mös i lägenheten. Jag påbörjade och läste ut en pocketbok som jag hittade där i en bokhylla. Idag har varit en jobbig dag eftersom vi var tvungna att åka hem, vi städade och lämnade runt elva, tog flygbuss ut till Arlanda där vi åt och gick runt lite.


Jag ska lägga in bilderna på mina kläder i datorn så kommer de alldeles strax, ha det så fint allihopa!


  

Av Sofia Ohlsson - 10 januari 2010 13:25

BUENA SERA mina vänner, long time now see. Jag sitter på Arlanda och det är bara två minuter kvar tills pengarna är borta på mitt internet-account så jag får fatta mig kort för den här gången. Allt har varit jättebra, allt är bra och jag är mest lite nervös för flygningen annars är det kanon. Jag har köpt mycket fint som ni får se ikväll.


Ha det så bra så ses och hörs vi KRAMIS

Skapa flashcards