Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Sofia Ohlsson - 3 januari 2010 17:24

JA, Big Hanks hamburgare var - även idag - kanongoda. Det är de absolut godaste hamburgarna som jag någonsing ätit och jag måste säg som jag sa första gången jag åt en att; det är verkligen såhär en riktig hemburgare ska smaka.


JA - Båda Jacobs krukväxter hade överlevt, den ena var lite hängig men de hade klarat helgerna utan problem.


NEJ, halsen har inte blivit bättre och därför tänkte jag krypa ner i min stora gosiga säng nu, försöka sova lite eller iallafall må bättre.


Imorgon är en trevlig dag som kommer spenderas ute på DK med garderobsrensning, sen ska vi äta lite tillsammans och vid fyra ska jag hämta mina byxor hos Allie, de har sytts i eftersom det släppte i lapparna bakom det slitna. Sen ska jag nog bara vara hemma, plugga och sådär.


Hejdå!

Av Sofia Ohlsson - 3 januari 2010 11:11

God morgon världen, god morgon mina fem bloggläsare. Idag är en solig, iskall och alldeles underbar söndag som ska spenderas i Lund. Förs väntar en och en halv timmes bilfärd genom Skåne men sen ska vi direkt till Nova för att äta sa mamma. Jacob ska lämna lite grejer i lägenheten, saker han inte kan ta på tåget och så ska han få dammsuga sin lägenhet också, det var ju ett tag sedan.


Frågor vi hoppas få besvarade under dagen är, Har Jacobs ena växt överlevt veckorna utan honom? Smakade hamburgarna verkligen så gott på Hanks' (tror jag det hette) och ska min hals repa sig under dagen?


Uppdatering kommer, då ska vi förhoppningsvis ha lite svar. Jag önskar er alla en fin dag och hoppas ni mår bra. Idag fyller min kusin arton, om mindre än tre veckor är det min tur, men jag blir ju såklart nitton, Fniss!

Skapa flashcards